Friss topikok

Linkblog

Még több állatos kitaláló

Katica?

 

Piros hátán, hét a petty
Vajon milyen bogár ez?

Pók koma?

Szép nagy hálót kötöget.
Vajon ő meg ki lehet?

Elefánt?

 
 
Hosszú ormány, szép nagy test.
Vajon milyen állat ez?
 
 

Oroszlán?

 
Állatoknak fejedelme.
Találd ki, hogy ki őkelme!
 
 
 
 

Apróságok törpikéknek:-)

Szem befogó
 
Tipi-topi, topogok.
Találd ki, hogy ki vagyok!

 

 

 

Az idő
 
Pörög, forog a világ,
Nappalok és éjszakák.
Nődögél az óvodás,
Így lesz gyorsan, iskolás.

 

 

 

Kerekes kiszámoló
 
Sze-ke-rem-nek ke-reke,
Jobbra fordul, úgy, mint te!
 
Megfordultál, úgy maradsz
Játékunkból, kimaradsz.
 
 
Katicás kiszámoló
 
Katicának hét pöttye.
Hátán csücsül örökre.
 
Megvan vajon mindegyik?
Kire hét jut, kiesik.
 
(Egy, kettő, három, négy, öt, hat, hét)

 

Mesék

2008.04.18. 22:07 Kürthy_2

Mondókák

 

 Kürthy Paula:

 

Gyümölcsös mondóka.
 
Vettem szedret, ettem epret, vödörrel.
Jött a Pista, Julcsa, Borcsa ökörrel.
 
Megkínáltam mindegyiket szederrel.
Azt mondták, hogy nekik is az eper kell.
 
De az nem volt, mert azt én mind megettem.
Eper híján szedret faltak helyettem.
 
Szemezgettek ők is a nagy vödörből.
Hasunk dagadt a sok finom gyümölcstől.
 
 
Napváró mondóka
 
Mosolyodat rég nem láttuk.
Eljöhetnél! Nagyon várunk!
 
Bújj elő a sok gyereknek!
Áznak, fáznak, dideregnek.
 
Süss fel nap, és újra ragyogj!
Örömünket megláthatod.
 
 
Kiszámolós mondóka
 
Léc, léc hova lépsz,
Hátra egyet, ha elmész.
 
Szög, szög nyöszörög,
Aki kimegy ücsörög.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekeknek.blog.hu/api/trackback/id/tr2432112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása